Διαμαρτυρία για το έργο της ανέγερσης του 6ου Δημοτικού Σχολείου-7ου Νηπιαγωγείου Σπάρτης
Μοιράσου το άρθρο:
09-03-2015
Το 6ο Δημοτικό Σχολείο-7ο Νηπιαγωγείο Σπάρτης αποτελεί μια τραγική εκπαιδευτική πραγματικότητα , η οποία επί 30, σχεδόν, χρόνια εκθέτει και καταγγέλλει ΟΛΟΥΣ εκείνους τους παράγοντες (πολιτικούς, αυτοδιοικητικούς και υπηρεσιακούς) που διαχειρίστηκαν την υλοποίησή του:
Το 6ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης-7ο Νηπιαγωγείο:
-Διεκδικήθηκε για πρώτη φορά το 1986 από τους κατοίκους του Ν. Κόσμου – Ψυχικού και τον Σύλλογο Δασκάλων Λακεδαίμονος .
-Ιδρύθηκε από το Υπουργείο Παιδείας το 1994 , ύστερα από 8 χρόνια !!!
-Αποκτήθηκε το οικόπεδό του από τη Νομαρχία Λακωνίας και τον Δήμο Σπάρτης το 2008, μετά από 22 χρόνια !!!
-Καταργήθηκε το 2013 από το Υπουργείο Παιδείας γιατί 17 χρόνια μετά την ίδρυσή του ΔΕΝ είχε ενταχθεί σε ΚΑΝΕΝΑ πρόγραμμα για να υλοποιηθεί !!!
-Επανιδρύθηκε το 2014 ύστερα από αγώνα των πολιτών και της εκπαιδευτικής κοινότητας και σήμερα , Μάρτιος 2015 , ΔΕΝ έχει ακόμα υπογραφεί η προγραμματική σύμβαση μεταξύ Δήμου Σπάρτης και Περιφέρειας Πελοποννήσου προκειμένου το έργο να μπει, μετά από 29 χρόνια ματαιωμένων ελπίδων , σε τροχιά υλοποίησης !!!
Αντί αυτού βλέπουμε μια προγραμματική σύμβαση , η οποία από τον Ιούνιο του 2014 πηγαινοέρχεται στο Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου και στο Δημοτικό Συμβούλιο Σπάρτης, έχει τροποποιηθεί 2 φορές (!!!) κι ακόμα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ!!!
ΕΠΕΙΔΗ η Μαύρη Βίβλος του 6ου Δημοτικού Σχολείου-Νηπιαγωγείου Σπάρτης έχει γραφτεί επί 30 χρόνια, είναι πολυσέλιδη και δεν χρειάζεται άλλες σελίδες
ΕΠΕΙΔΗ αυτή είναι η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ευκαιρία που δίνεται για την υλοποίηση του 6ου Δημοτικού Σχολείου-7ου Νηπιαγωγείου Σπάρτης κι
ΕΠΕΙΔΗ το 6ο Δημοτικό Σχολείο-7ο Νηπιαγωγείο Σπάρτης είναι ΑΠΟΛΥΤΑ αναγκαίο για τη Σπάρτη και την τοπική Α/θμια Εκπ/ση
ΚΑΛΟΥΜΕ
Τον Δήμο Σπάρτης και την Περιφέρεια Πελοποννήσου να υπογράψουν ΑΜΕΣΑ την ψηφισμένη από τα συμβούλιά τους Προγραμματική Σύμβαση και μέσα στα προβλεπόμενα χρονοδιαγράμματα να υλοποιήσουν, επιτέλους, το έργο της ανέγερσης του 6ου Δημοτικού Σχολείου-7ου Νηπιαγωγείου Σπάρτης!
ΔΕΝ υπάρχει, πλέον, ΚΑΜΙΑ δικαιολογία για νέες καθυστερήσεις ή ματαιώσεις για ένα σχολείο το οποίο ΟΦΕΊΛΕΙ η πολιτεία στη Σπάρτη, στους πολίτες, στους εκπαιδευτικούς και, πάνω απ’ όλα, στους μαθητές!
Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΝΕΟΥ ΚΟΣΜΟΥ - ΨΥΧΙΚΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ
Το 6ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης-7ο Νηπιαγωγείο:
-Διεκδικήθηκε για πρώτη φορά το 1986 από τους κατοίκους του Ν. Κόσμου – Ψυχικού και τον Σύλλογο Δασκάλων Λακεδαίμονος .
-Ιδρύθηκε από το Υπουργείο Παιδείας το 1994 , ύστερα από 8 χρόνια !!!
-Αποκτήθηκε το οικόπεδό του από τη Νομαρχία Λακωνίας και τον Δήμο Σπάρτης το 2008, μετά από 22 χρόνια !!!
-Καταργήθηκε το 2013 από το Υπουργείο Παιδείας γιατί 17 χρόνια μετά την ίδρυσή του ΔΕΝ είχε ενταχθεί σε ΚΑΝΕΝΑ πρόγραμμα για να υλοποιηθεί !!!
-Επανιδρύθηκε το 2014 ύστερα από αγώνα των πολιτών και της εκπαιδευτικής κοινότητας και σήμερα , Μάρτιος 2015 , ΔΕΝ έχει ακόμα υπογραφεί η προγραμματική σύμβαση μεταξύ Δήμου Σπάρτης και Περιφέρειας Πελοποννήσου προκειμένου το έργο να μπει, μετά από 29 χρόνια ματαιωμένων ελπίδων , σε τροχιά υλοποίησης !!!
Αντί αυτού βλέπουμε μια προγραμματική σύμβαση , η οποία από τον Ιούνιο του 2014 πηγαινοέρχεται στο Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου και στο Δημοτικό Συμβούλιο Σπάρτης, έχει τροποποιηθεί 2 φορές (!!!) κι ακόμα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ!!!
ΕΠΕΙΔΗ η Μαύρη Βίβλος του 6ου Δημοτικού Σχολείου-Νηπιαγωγείου Σπάρτης έχει γραφτεί επί 30 χρόνια, είναι πολυσέλιδη και δεν χρειάζεται άλλες σελίδες
ΕΠΕΙΔΗ αυτή είναι η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ευκαιρία που δίνεται για την υλοποίηση του 6ου Δημοτικού Σχολείου-7ου Νηπιαγωγείου Σπάρτης κι
ΕΠΕΙΔΗ το 6ο Δημοτικό Σχολείο-7ο Νηπιαγωγείο Σπάρτης είναι ΑΠΟΛΥΤΑ αναγκαίο για τη Σπάρτη και την τοπική Α/θμια Εκπ/ση
ΚΑΛΟΥΜΕ
Τον Δήμο Σπάρτης και την Περιφέρεια Πελοποννήσου να υπογράψουν ΑΜΕΣΑ την ψηφισμένη από τα συμβούλιά τους Προγραμματική Σύμβαση και μέσα στα προβλεπόμενα χρονοδιαγράμματα να υλοποιήσουν, επιτέλους, το έργο της ανέγερσης του 6ου Δημοτικού Σχολείου-7ου Νηπιαγωγείου Σπάρτης!
ΔΕΝ υπάρχει, πλέον, ΚΑΜΙΑ δικαιολογία για νέες καθυστερήσεις ή ματαιώσεις για ένα σχολείο το οποίο ΟΦΕΊΛΕΙ η πολιτεία στη Σπάρτη, στους πολίτες, στους εκπαιδευτικούς και, πάνω απ’ όλα, στους μαθητές!
Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΝΕΟΥ ΚΟΣΜΟΥ - ΨΥΧΙΚΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ
Το 6ο Δημοτικό Σχολείο-7ο Νηπιαγωγείο Σπάρτης αποτελεί μια τραγική εκπαιδευτική πραγματικότητα , η οποία επί 30, σχεδόν, χρόνια εκθέτει και καταγγέλλει ΟΛΟΥΣ εκείνους τους παράγοντες (πολιτικούς, αυτοδιοικητικούς και υπηρεσιακούς) που διαχειρίστηκαν την υλοποίησή του:
Το 6ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης-7ο Νηπιαγωγείο:
-Διεκδικήθηκε για πρώτη φορά το 1986 από τους κατοίκους του Ν. Κόσμου – Ψυχικού και τον Σύλλογο Δασκάλων Λακεδαίμονος .
-Ιδρύθηκε από το Υπουργείο Παιδείας το 1994 , ύστερα από 8 χρόνια !!!
-Αποκτήθηκε το οικόπεδό του από τη Νομαρχία Λακωνίας και τον Δήμο Σπάρτης το 2008, μετά από 22 χρόνια !!!
-Καταργήθηκε το 2013 από το Υπουργείο Παιδείας γιατί 17 χρόνια μετά την ίδρυσή του ΔΕΝ είχε ενταχθεί σε ΚΑΝΕΝΑ πρόγραμμα για να υλοποιηθεί !!!
-Επανιδρύθηκε το 2014 ύστερα από αγώνα των πολιτών και της εκπαιδευτικής κοινότητας και σήμερα , Μάρτιος 2015 , ΔΕΝ έχει ακόμα υπογραφεί η προγραμματική σύμβαση μεταξύ Δήμου Σπάρτης και Περιφέρειας Πελοποννήσου προκειμένου το έργο να μπει, μετά από 29 χρόνια ματαιωμένων ελπίδων , σε τροχιά υλοποίησης !!!
Αντί αυτού βλέπουμε μια προγραμματική σύμβαση , η οποία από τον Ιούνιο του 2014 πηγαινοέρχεται στο Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου και στο Δημοτικό Συμβούλιο Σπάρτης, έχει τροποποιηθεί 2 φορές (!!!) κι ακόμα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ!!!
ΕΠΕΙΔΗ η Μαύρη Βίβλος του 6ου Δημοτικού Σχολείου-Νηπιαγωγείου Σπάρτης έχει γραφτεί επί 30 χρόνια, είναι πολυσέλιδη και δεν χρειάζεται άλλες σελίδες
ΕΠΕΙΔΗ αυτή είναι η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ευκαιρία που δίνεται για την υλοποίηση του 6ου Δημοτικού Σχολείου-7ου Νηπιαγωγείου Σπάρτης κι
ΕΠΕΙΔΗ το 6ο Δημοτικό Σχολείο-7ο Νηπιαγωγείο Σπάρτης είναι ΑΠΟΛΥΤΑ αναγκαίο για τη Σπάρτη και την τοπική Α/θμια Εκπ/ση
ΚΑΛΟΥΜΕ
Τον Δήμο Σπάρτης και την Περιφέρεια Πελοποννήσου να υπογράψουν ΑΜΕΣΑ την ψηφισμένη από τα συμβούλιά τους Προγραμματική Σύμβαση και μέσα στα προβλεπόμενα χρονοδιαγράμματα να υλοποιήσουν, επιτέλους, το έργο της ανέγερσης του 6ου Δημοτικού Σχολείου-7ου Νηπιαγωγείου Σπάρτης!
ΔΕΝ υπάρχει, πλέον, ΚΑΜΙΑ δικαιολογία για νέες καθυστερήσεις ή ματαιώσεις για ένα σχολείο το οποίο ΟΦΕΊΛΕΙ η πολιτεία στη Σπάρτη, στους πολίτες, στους εκπαιδευτικούς και, πάνω απ’ όλα, στους μαθητές!
Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΝΕΟΥ ΚΟΣΜΟΥ - ΨΥΧΙΚΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ
Το 6ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης-7ο Νηπιαγωγείο:
-Διεκδικήθηκε για πρώτη φορά το 1986 από τους κατοίκους του Ν. Κόσμου – Ψυχικού και τον Σύλλογο Δασκάλων Λακεδαίμονος .
-Ιδρύθηκε από το Υπουργείο Παιδείας το 1994 , ύστερα από 8 χρόνια !!!
-Αποκτήθηκε το οικόπεδό του από τη Νομαρχία Λακωνίας και τον Δήμο Σπάρτης το 2008, μετά από 22 χρόνια !!!
-Καταργήθηκε το 2013 από το Υπουργείο Παιδείας γιατί 17 χρόνια μετά την ίδρυσή του ΔΕΝ είχε ενταχθεί σε ΚΑΝΕΝΑ πρόγραμμα για να υλοποιηθεί !!!
-Επανιδρύθηκε το 2014 ύστερα από αγώνα των πολιτών και της εκπαιδευτικής κοινότητας και σήμερα , Μάρτιος 2015 , ΔΕΝ έχει ακόμα υπογραφεί η προγραμματική σύμβαση μεταξύ Δήμου Σπάρτης και Περιφέρειας Πελοποννήσου προκειμένου το έργο να μπει, μετά από 29 χρόνια ματαιωμένων ελπίδων , σε τροχιά υλοποίησης !!!
Αντί αυτού βλέπουμε μια προγραμματική σύμβαση , η οποία από τον Ιούνιο του 2014 πηγαινοέρχεται στο Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου και στο Δημοτικό Συμβούλιο Σπάρτης, έχει τροποποιηθεί 2 φορές (!!!) κι ακόμα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ!!!
ΕΠΕΙΔΗ η Μαύρη Βίβλος του 6ου Δημοτικού Σχολείου-Νηπιαγωγείου Σπάρτης έχει γραφτεί επί 30 χρόνια, είναι πολυσέλιδη και δεν χρειάζεται άλλες σελίδες
ΕΠΕΙΔΗ αυτή είναι η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ευκαιρία που δίνεται για την υλοποίηση του 6ου Δημοτικού Σχολείου-7ου Νηπιαγωγείου Σπάρτης κι
ΕΠΕΙΔΗ το 6ο Δημοτικό Σχολείο-7ο Νηπιαγωγείο Σπάρτης είναι ΑΠΟΛΥΤΑ αναγκαίο για τη Σπάρτη και την τοπική Α/θμια Εκπ/ση
ΚΑΛΟΥΜΕ
Τον Δήμο Σπάρτης και την Περιφέρεια Πελοποννήσου να υπογράψουν ΑΜΕΣΑ την ψηφισμένη από τα συμβούλιά τους Προγραμματική Σύμβαση και μέσα στα προβλεπόμενα χρονοδιαγράμματα να υλοποιήσουν, επιτέλους, το έργο της ανέγερσης του 6ου Δημοτικού Σχολείου-7ου Νηπιαγωγείου Σπάρτης!
ΔΕΝ υπάρχει, πλέον, ΚΑΜΙΑ δικαιολογία για νέες καθυστερήσεις ή ματαιώσεις για ένα σχολείο το οποίο ΟΦΕΊΛΕΙ η πολιτεία στη Σπάρτη, στους πολίτες, στους εκπαιδευτικούς και, πάνω απ’ όλα, στους μαθητές!
Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΝΕΟΥ ΚΟΣΜΟΥ - ΨΥΧΙΚΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ
















































